دعا و سیگار

در بازگشت از کلیسا، جک از دوستش ماکس می پرسد: 

 «فکر می کنی آیا می شود هنگام دعا کردن سیگار کشید؟»
ماکس جواب می دهد: «چرا از کشیش نمی پرسی؟»
جک نزد کشیش می رود و می پرسد: «جناب کشیش، می توانم وقتی در حال دعا کردن هستم، سیگار بکشم.»
کشیش پاسخ می دهد: «نه، پسرم، نمی شود. این بی ادبی به مذهب است.»
جک نتیجه را برای دوستش ماکس بازگو می کند.
ماکس می گوید: «تعجبی نداره. تو سئوال را درست مطرح نکردی. بگذار من بپرسم.»
ماکس نزد کشیش می رود و می پرسد: «آیا وقتی در حال سیگار کشیدن هستم می توانم دعا کنم؟»
کشیش مشتاقانه پاسخ می دهد: «مطمئناً، پسرم. مطمئناً 

 

 

 

در روزهایی بی بهار 

در هوایی پر غبار
 یادگاری ماندگار
ار حضوری باوقار 
می کند غوغا به پا 
رنگ صدایت در هوا 

از ترانه تا صدا 
ای به رنگ آسمان 
از همیشه تا بی نهایت

تو بمان!

 

  

 

 

استاد عاشقتم!

 

 

 

 

 

یادگاری

آلبوم یادگاری 

 استاد منتشر شد! 

 

 

بی خیاله حرفایی که تو دلم  

جامونده 

بی خیال قلبی که اینهمه 

تنها مونده 

علی کیست؟

نوشته شده بر عرش خدا با قلم حیدر کرار 

بهشت و همه ی آنچه در آن است
 فدای قدم حیدر کرار 

بود خشم خدا بر لب تیغ
دو دم حیدر کرار 

بدانید اگر کعبه شده قبله حق
بوده ز یمن قدم حیدر کرار

علی کیست همانی که خدا داده

به او هستی خود را 

و هستی خدا کیست به جز حضرت زهرا

 

اللهم اجعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمونین 

علی ابن ابی طالب علیه اسلام 

 

 


ظهور

  

از تو وفاصله با تو  

تنها  موندی بضغی سنگین 

که تو سینه میزنه چنگ 

  

کاشکی بودی و میدیدی 

لحظه هام بی تو میمیرن 

واسه ی با تو نبودن 

انتقام از من میگیرن! 

 

حالا هم صدا با یادت 

شعر موندنو می خونم 

میدونم که ناگزیری  

اما منتظر میمونم! 

 

موندن من یه گریزه 

تو هجوم نا امیدی 

تو در این هجوم ساکن 

یه حضور ناپدیدی!  

 

 

یا مهدی (عج)   

اللهم عجل فی فرج مولانا 

 

 

 

 

تنها عشق من!

میگن عاشقی محاله 

باشه 

محاله و  دیدیم 

خیلی ها میگن خیاله 

ولی ما خیال و دیدیم 

 

 

 

سرود عشق و محبت 

از لبان تو به گوش می رسد   

 

سیاوش قمیشی

سکوت

 از راه به بی راهه زدم   

تا تنها بمانم  

چون عاشق سکوتم